Ambassadeurs van elektromobiliteit - 2.360 km in 2 weken - Maximale afstand per dag: 253 km

De emco superHEROES Tour eindigde op 14-09-2012 met een knappe eindstand van totaal 2360 km in Lingen. Twee weken ervoor waren de beide studenten op twee emco NOVI modellen aan hun grote toertocht door Duitsland begonnen. Hun missie: aantonen hoe sterk en dagelijks bruikbaar een elektrische scooter van emco is. En daarbij in ieder geval ook nog veel plezier hebben. Het staat nu vast dat hun missie geslaagd is.
De emco „superHEROES“ zelf vatten hun toertocht, terugkijkend in één woord samen: "Super!" De twee hebben veel plezier gemaakt en het was leuk om deze uitdaging  aan te gaan en te laten zien wat een elektrische scooter kan presteren. Daar kunnen we zeker trots op zijn. Geen twijfel mogelijk.

Onze superHERO'S

Michael is de eerste van de twee superHERO's, Michael is 23 jaar und studeert aan de Westfaalse Münster Physik. In zijn vrije tijd doet hij veel aan sport, m.n. voetbal. Hij houdt van reizen en met vrienden uitgaan. Hij interesseert zich in het algemeen voor natuurwetenschappen en techniek en is gek op elektrische scooters. Nu kan hij met de emco NOVI aan een zeer speciaal en onvergetelijk avontuur beginnen. We kijken uit naar zijn verslagen.

Alexander Fieguth is ook 23 jaar en studeert in Münster. Net als zijn collega Michael Murra is reizen één van zijn grote passies. Dus Alex is gewoon de juiste persoon om als emco superHERO het hele land te doorkruisen. We kijken uit naar zijn ervaringen die hij vanaf de eerste dag van deze reis met ons zal delen.

De route

Stadsrit door Berlijn met de elektrische scooter!

Hier ziet u nog meer video's van de emco superHEROES.

Persinformatie

Wilt u meer over dit onderwerp weten? Of een bericht plaatsen over de superHERO'S? Hier vindt u gerichte informatie, foto's en radiospotjes van de Duitse Hörfunkdienst.

Persbericht bij de start (in het Duits)

Persbericht tussenstand (in het Duits)

Persbericht slotfase (in het Duits)

Foto's van SuperHERO (in het Duits)